Tuesday, April 17, 2007

De ce Olimpiadele Comunicarii?


De cand eram in liceu am auzit ce greu sa iti gasesti un job ca student, ce putine oportunitati sunt in tara noastra si asa mai departe.
Hey! HELLO!!!Dar nu e deloc asa. Noi avem o gramada de ocazii de a ne afirma, de a invata de la cei care lucrreaza si sunt foarte buni in domeniul comunicarii, exista organizatii studentesti, scoli de vara si multe alte activitati incat nu ai cum sa te implici in toate chiar daca ai vrea.

Daca ar fi sa luam chestiunile strict advertising-related, voi incerca sa argumentez de ce am ales sa particip la olimpiadele comunicarii si nu am acordat prioritate celor de mai jos.

Scoala IAA: 2000 de euro. No comment. Poate ca i-as convinge pe ai mei, poate ca merita toti banii, dar daca stai putin sa te gandesti ca multi dintre oamenii care predau acolo ii poti intalni la traininguri sau intalniri, poti vorbi cu ei pe bloguri fara sa iti ceara nimeni bani pentru asta.. Pai cam reduce la tacere toti piticutii din moitea mea care imi spune ca "da domne, dai banii, da merita".

Scoala BOS: Dupa ce au avut o serie de workshopuri pe PR, acum pregatesc o scoala de marketing, pr si advertising. E foarte fain, imi place, as vrea sa ma implic, dar nu am timp. Cu toate astea cred ca ei creeaza niste proiecte grozave pentru studenti.

Gradinita pentru Cannes: nu exista art!!!! Dragi colegi de la arte, sau cei dintre voi care aveti photoshop-ul si corel-ul la degetul mic, unde va ascundeti??? Mi-am dorit foarte mult sa particip, am rezolvat cateva briefuri din cele 12, insa la prezentarea lor am primit foarte multe critici pentru executie. Oricat m-as stradui, nu am abilitatile necesare astfel incat sa fac torul de una singura. daca as fi dacut ecipa cu un art ar fi fost alta viata.
Dar e o initiativa foarte faina iar premiul e grozav. As vrea pe calea asta s-o felicit pe Teodora Migdalovici. Sa organizezi o scoala de 3 luni pe tema printului, gratis, intr-o atmosfera relxata, cu uni dintre cei mai buni publicitari si nu numai dinRomania e o realizare formidabila.

Teach me: in afara de faptul ca nu m-au selectat, am oarece rezerve fata de "supercreativitatea" formularului. Iata si parerea unui prieten pe care il respect foarte mult ca viitor publicitar de succes (stefane, iti fac reclama :P):
 

And that leads us to Olimpiadele Comunicarii: De ce?

1. pentru ca  e o provocare mai organizata, comparativ cu celelalte oportunitati
2. pentru ca e greu dar in acelsi timp foarte misto sa lucrezi in echipa
3.e ca o joaca de a "aia mari"
4.nu-mi place campania de promovare si vin sa va stresez!
5.pentru ca o persoana pe care admir m-a sfatuit sa particip dupa ce a trecut si ea prin experienta olimpiadelor
6.mereu competitia scoate ce-i mai bun din mine
7. dar de fapt.. mah, sincer mi-era dor de olimpiadele din liceu

dar voi?

No comments: