Tuesday, May 22, 2007

Erata...

Ma enerveaza! Pe bune!

In mailul cu formularul de inscriere am strecurat o greseala... din pacate si spre disperarea piticului de pe creierul meu!
Noi suntem GAP, adecatelea Great Advertising Potential, nu GAP adica Great Adverstising Potential!
Pe bune... nu simte nimeni mirosul de greseala? Nimeni?
Nici macar nu-i vreun mare catch in "adverStising"...

Imi cer scuze pt greseala strecurata! Nu trebuia sa fie asa! Parol!

Marius (Balaci), daca citesti acesti blog, te rog, curma-mi oftica! :)
Asa nu se mai poate! Multumesc anticipat si plin de speranta!

O zi buna tuturor!

2 comments:

Unknown said...

Noi am gresit toata descrierea echipei, din cauza unui paste dat aiurea, ca ne grabeam sa trimitem formularul ala (erau ultimele secunde inainte de deadline :D )

Initial trebuia de fie doar "5 oameni mereu in intarziere"... halal descriere! =)

Oricum, mult succes cu dezvoltarea campaniei, good luck cu prezentarea, and don't forget to have fun in the process!

- un omulet din Blue Plum

uae_flunky said...

multumim mult. :)
si voua mult mult succes, ne vedem marti ;)